#restartpodnikani / PODPORY V ČESKU – Vodafone

Silný a rychlý internet je teď alfou a omegou každého home-office. Koronavirová krize nám navíc připomněla, jak důležité je v této oblasti inovovat a přicházet s novými řešeními. O tom ví své i Vodafone, který se teď víc než kdy jindy věnuje právě přínosu nových technologií pro své zákazníky.

Společnost se krize nezalekla, právě naopak. Využila svých zkušeností a pozice na trhu a svými projekty podporuje malé a střední podnikatele. Nedávno navíc představila revoluci v pevném připojení pro více než milion domácností a firem a v říjnu spustila síť 5G. A třešnička na dortu? Jako první v Evropě má 5G pokrytí dokonce i v pražském metru. Nejen o důležitosti inovací a zpětné vazbě od zákazníků jsme si povídali s Pavlem Kašparem, Senior Marketing Managerem.

Pavel Kašpar, Senior Marketing Manager.

V dnešní nelehké době jste se rozhodli podpořit zejména malé a střední podnikatele a nabízíte jim řadu zvýhodněných služeb. Povězte nám, jak celý koncept vznikl?

Snažíme se být pro naše zákazníky partnerem v jejich podnikání. Z výzkumů a zkušeností víme, že jejich potřeby jsou odlišné od běžných zákazníků – nepodnikatelů. A o to více v této době, kdy tu máme covid a s ním související omezení a vládní opatření, která nejvíce postihla právě malé a střední podnikatele.

Podle jakého klíče jste tvořili tento systém slev a zvýhodnění?

Naše nabídka byla, je a bude postavena na potřebách zákazníků. Chceme za všech okolností nabízet kvalitní služby za rozumnou cenu.

O které konkrétní balíčky/služby je největší zájem?

Asi není překvapením, že skokově vzrostla poptávka po kapacitním pevném internetu. Od srpna nabízíme pevný internet s rychlostí 1 Gb za sekundu. Což znamená více než třicetkrát rychlejší internet, než bylo dosud v Česku běžné. Navíc garantujeme jeho kvalitu, protože oproti konkurenci ho provozujeme na vlastní síti.

Kromě toho nás velmi těší zvýšený zájem o aplikaci CyberWall, která našim zákazníkům zajišťuje kybernetickou bezpečnost nejen při podnikání.

Jak moc je pro vás důležitá zpětná vazba od vašich klientů?

Je to jeden z klíčových ukazatelů pro Vodafone celosvětově a jsem rád, že v České republice je Vodafone dlouhodobě leadrem v tzv. NPS (ukazatel spokojenosti zákazníků). 

Žádná z firem v době karantény nefungovala ve standardním režimu. Jak jste situaci uchopili přímo u vás ve Vodafone?  

Pokud se potkáváme v kancelářích, zodpovědně dodržujeme hygienické standardy. Ale doporučení zní, pokud nemusíte, do kanceláře nechoďte a pracujete z domova. Jako technologicky vyspělá firma máme dostatek funkčních nástrojů a kvalitního připojení.

Jakým způsobem změnil covid chování vašich klientů?

Nejzásadnější změna nastala v oblasti digitalizace. Poté co všichni zůstali zavření doma si i ti nejzatvrzelejší odmítači technologií uvědomili, že se bez ní neobejdou a začali poptávat služby potřebné pro digitalizaci svého podnikání.

Pro mnoho firem přinesl covid naprosto odlišný systém práce, než na jakou byli doposud zvyklí. Jste připraveni reagovat flexibilně také na individuální potřeby jednotlivých podnikatelů?

Individuální a flexibilní přístup, je právě to, co naši zákazníci dlouhodobě oceňují a my v něm budeme pokračovat. 

Čemu v této době věnujete největší pozornost?

V současné době jsme se zaměřili na podporu mobilních služeb a přicházíme se zvýhodněnou nabídkou, kterou je 50% sleva na hlasové tarify pro podnikatele, kteří přejdou k Vodafonu.

Chystáte ještě nějaké další novinky?

Od 1. října jsme zákazníkům zpřístupnili 5G síť. Ta přináší nejen rychlejší, pružnější a spolehlivější připojení k internetu, ale umožní realizovat technická řešení, která dosud nebyla možná. Ať už jde o rozvoj chytrých měst nebo továren, telemedicíny, samořiditelných aut, robotiky nebo distančního vzdělávání.

Více najdete zde.

2. 11. 2020