To samozřejmě platí i pro běžnou či špičkovou německou kuchyň, která stále více dobývá srdce Berlíňanů. Sice je možné od 15. 5. gastroprovozy otevřít, ale skutečně si někdo myslí, že při těch všech restrikcích, opatřeních a nařízeních to gastronomové zvládnou? Viděla jsem roušky se zipsem na puse. Ne, to nebyl vtip…
Se zajímavou podporou přišla nyní firma, která vlastní reklamní plochy ve městě a BEZPLATNĚ nabídla 250 míst restauracím pro jejich prezentaci. A co z toho majitelé restaurací udělali? Jejich kuchaři poskytli recepty a fotografie a plakáty proměnili na „největší kuchařku na světě“.
Velké reklamní plochy – digitální a analogové – jsou rozmístěné po celém městě a lze je snadno fotografovat. Takto se do domácích kuchyní dostává gastronomický pocit do doby, dokud není v restauracích možný normální provoz. Plakáty upozorňují také na situaci restaurací v dobách korony a také na to, že po uvolnění 15. května se finanční situace pro gastronomy moc nezmění.
Existuje mnoho kreativních idejí od kuchařů, majitelů barů, sommeliérů, cukrářů, ti všichni přicházejí s nápady kompletních jídel, které je třeba doma pouze ohřát až po možnosti objednávky jídel přímo odmů. Nechybí ani dárkové poukázky nebo recepty na domácí chléb či zavařovanou zeleninu a ovoce. Takto také vznikla myšlenka “největší kuchařské knihy na světě”.
Praha má víc než dost billboardů a reklamních ploch. Nebyl by to nápad na pokračování?