Přečtěte si

Udržitelné kolekce a zlepšující se módní průmysl aneb jak nám módní řetězce lžou

Každý týden přichází příběhy o tom, jak H&M udělalo dobrou věc. Skupina H&M zahrnující nejen H&M, ale i COS, Weekday, Monki, Arket, nebo & Other Stories, zjevně utrácí za svůj marketing spoustu peněz. Peněz, které by mohly být vyplaceny jejich pracovníkům šijícím naše levné a trendy kousky, které nepotřebujeme. Mimochodem, nikdo z nich si nevydělá ani minimální mzdu. Toho značka slíbila napravit již v roce 2013, ale stále čekáme.
Přečtěte si

Sporný European Green Deal

Zelená dohoda pro Evropu má být největší ofenzívou průmyslové politiky v historii Evropy. Evropská komise chce směřovat miliardy eur od investorů a fondů do udržitelných ekologických ekonomických iniciativ. Ale ne všichni s EU návrhy souhlasí.