Největší český provozovatel kontaktních center expanduje na německém trhu

Callcenter – uniformní pracoviště
Největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, rozšiřuje působení na německém trhu. Do portfolia klientů česká společnost zařadila datově řízenou platformu na obchod s ojetými vozy Driverama.

🇩🇪 Sie können diesen Artikel auch auf Deutsch lesen: Conectart expandiert auf dem deutschen Markt

Zmíněná platforma typu E-commerce, jež zprostředkovává výkup a prodej ojetých vozů, působí na německém trhu od loňského roku. Letos se rozhodla pro navázání strategického partnerství s českým Conectartem. Ten jim od února obsluhuje zákaznickou linku, mail i chat. Celkem deset německy hovořících operátorů na zákaznické lince nepřetržitě odbavuje dotazy ohledně nákupu a prodeje ojetých vozů či problémů přímo vzniklých na mikro pobočkách sloužících jako kontrolní místa pro nákup automobilů a také jako místa vyzvednutí pro zákazníky nakupující auta online.

Conectart vychází z toho, že v důsledku pandemie a ruské agrese na Ukrajině a jejích ekonomických následků bude český trh kontaktních center vyčkávat na možné změny. “V tom vidíme příležitost posílit aktivity na německém trhu, kde vidíme veliký potenciál. Víme, že po kvalitativní stránce s německou konkurencí dlouhodobě držíme krok. Vzhledem k tomu se soustředíme na posilování týmu o německy mluvící operátory, což nám umožňuje lépe expandovat na německý trh,“ říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

V současné době se provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, může pochlubit také řadou nových firem a značek, pro které z ČR už dnes volají další německy hovořící operátoři. Desítky zaměstnanců zastupují externí komunikaci u klientů Carvago, El Nino, UTA nebo Astratex. Zde operátoři obstarávají běžný chod zákaznických linek, případně správu alternativních komunikačních kanálů jako chaty na webu nebo sociálních sítích.

Němečtí investoři mají dlouhodobě k České republice blízko. Nejčastěji spolupracují s tuzemskými společnostmi z oblasti automobilového segmentu, finančních služeb a výroby elektrických přístrojů. Podle dat Ministerstva zahraničních věcí ČR zůstaly české podniky po roce 2018 pro Německo 10. nejvýznamnějším obchodním partnerem. 


Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 2 500 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si

Na zastropování nájemného a vyvlastnění bytů v Berlíně by doplatili především nájemníci

Při pohledu na mapu českých investorů do nemovitostí v Berlíně je zjevné, že se tam do investic nijak nehrnou. Výjimkou byl Petr Kellner, který na břehu Sprévy postavil budovu Trigon. Tento berlínský developerský pionýr však má jen hrstku následovníků a jako vysvětlení se nabízí, že české investory odrazují zprávy z nájemního trhu v Berlíně. Příchylnost Berlíňanů k radikálním levicovým zásahům do trhu má své specifické důvody v nedávné historii, k vytouženému efektu však téměř jistě nepovedou.
Přečtěte si

Norbert Hansen, Bosch: Pomohlo by nám, kdyby byl v Česku nábor odborníků ze zahraničí snazší

K překonání nedostatku kvalifikovaných sil by bylo určitě užitečné zvýšit flexibilitu v přijímání pracovníků ze zahraničí, a to i ze zemí mimo EU, řekl mimo jiné v rozhovoru do ankety N&N Magazíne Sedm mostů – Sieben Brücken Norbert Hansen, vedoucí oddělení kvality (QMM) v závodě Robert Bosch, spol. s r.o. v Českých Budějovicích.

Nejčtenější v kategorii Business