Od roku 1966 se světoví zástupci cestovního ruchu každoročně setkávají vždy v březnu v Berlíně. Jak píše portál Gourmewelten, proto se právě nyní snaží ITB dodržet svého poslání a zůstat platformou číslo 1 pro úspěšné podnikání v oblasti cestování, pro získání nových kontaktů, inspirací a interakcí.
„Zpětná vazba za posledních několik měsíců nám ukázala, že vytváření sítí, sdílení znalostí a nové podnikání jsou stále relevantní,” říká David Ruetz, ředitel ITB Berlin. „Jedna věc je jistá. Zůstaneme vám věrní jako hlavní organizátor propojení globálního cestovního ruchu.”

David Ruetz.
Virtuální ITB Berlin 2021:
# Čtyři dny zaměření na B2B, od úterý 9. března do pátku 12. března 2021
# Tři oblasti zaměření: obsah, podnikání, networking
# Přizpůsobené balíčky digitálních vystavovatelů a sponzorské příležitosti
Více najdete zde.