Tento víkend se v Praze uskuteční první turnaj koňského póla na písku s mezinárodní účastí hráčů – Prague Beach Polo Masters. Koně zde sice hrají hlavní roli, ale tato akce je zároveň ideálním místem, kde navázat nové byznysové kontakty.
Má za sebou přes 1500 přednášek po Evropě, z velké části v němčině a v ruštině. Teď začíná přednášet i v češtině. O Mariánské Lázně je zájem nejen v zahraničí, ale začíná být i doma.
Když se počátkem 90. let vypravil Zbyněk Frolík do městečka Wickende v německém Porúří, měl jasný cíl: získat místní firmu Wissner-Bosserhoff pro společný plán. Frolík tehdy v Praze rozjížděl výrobu nemocničních lůžek a díky inovativním nápadům a kvalitní produkci se mu začínalo dařit. Pro ambici uspět se svým českým týmem na mezinárodním trhu ale potřeboval něco víc. A to něco měla být světově uznávaná značka „Made in Germany“.
„Umíme zařídit neviditelného pianistu nebo pianino v červené barvě, která
je letošním hitem,“ říká Zuzana Ceralová Petrofová z páté generace
rodiny Petrofů. V současnosti stojí v čele královéhradecké společnosti
Petrof, jednoho z nejvýznamnějších výrobců akustických pian v Evropě.
Modulární systém Leva od české značky Egoe získal ocenění German Design Award. Kostka složená z dřevěných trámků s ocelovými spojkami, která poskytuje ve venkovním prostředí zařízení běžné spíše pro interiéry, je oblíbená pro svou variabilitu i nadčasový design.
Škoda Auto, Siemens, T-Mobile a Bosch. To je výběr čtyř největších německých firem působících v České republice. Jak si poradily s pandemií a projevil se lockdown na jejich byznysu? Co říkají čísla, a co nového přichystaly pro své zákazníky?
Německý průmysl ztrácí – alespoň v očích vlastních zaměstnanců. Ve srovnání zaměstnavatelů si lépe než tradiční domácí firmy vedou společnosti ze zahraničí, většinou zaměřené na IT. Švýcarská farmaceutická a biotechnologická firma Roche byla loni u zaměstnanců nejoblíbenějším zaměstnavatelem. Je to poprvé za šest let, po něž konzultační platforma Glassdoors v Německu takový žebříček sestavuje, kdy první příčka nepatří domácí firmě.
Přes den vrcholová manažerka v technologické firmě, večer akrobatka. Viktoria Korabelnikova, která má na starosti internet věcí v českém Vodafonu, zvládla během pár let to, co se ostatním nepodaří za celý život. V rozhovoru prozradila, jaké to je odstěhovat se natrvalo do zcela neznámé země, uspět ve světě byznysu a současně se stát vrcholovou sportovkyní.
Teorie je užitečná, ale ještě lepší je umět ji použít při řešení reálných problémů. Jsou si toho vědomi i na VUT v Brně, kde ve spolupráci s Vodafonem vznikla unikátní technologická laboratoř #VodafoneUniLab. Nabízí zázemí nejen pro výuku, ale také pro začínající firmy, které chtějí prostřednictvím nejmodernějších technologií vyvinout například zařízení pro zefektivnění průmyslové výroby, vzdáleně řízená vozidla nebo třeba prvky chytré domácnosti ovládané hlasem. Myšlenka propojení univerzitního světa s byznysem vzešla z dlouholetého přátelství dvou absolventů brněnské fakulty elektrotechniky, kteří nápad po dvou letech intenzivní práce dotáhli do úspěšného konce. V dubnu letošního roku dveře nové laboratoře společně otevřeli studentům i firmám.
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro legitimní účely ukládání preferencí, které si účastník nebo uživatel nevyžádal.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez soudního předvolání, dobrovolného vyhovění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dodatečných záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů pro zasílání reklamy nebo ke sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.