Ve výjimečném roce 2020 vyvolává téma korony širokou diskusi, dokonce i u cukrářských výrobků. Na čokoládového Mikuláše s rouškou z cukrárny v Bavorsku byly reakce všeho druhu a mnohé bez servítek. „Reakce jsou smíšené,“ říká Herbert Häcker, majitel Café Heintz v Bad Königshofen. Někteří píšou, že je „nenormální“ a obviňují cukráře z instrumentalizace. „Někteří mi napsali, že lezu politikům do zadku a mám vymytý mozek,“ říká cukrář. „Jiní napsali, že mi přejí bankrot.“ Další jsou zase nadšeni a oceňují jeho kreativní a zábavný nápad, který zapadá přímo do naší doby: „Proč by měl jít Mikuláš bez roušky, když ji všichni nosíme?“
Do večera 18. listopadu měl na facebooku přes 2 000 komentářů. Pozitivní komentáře ale převažují. Výsledek? „Nyní nemůžeme zvládnout to množství objednávek, které dostáváme,“ říká Häcker. Čokoládoví Mikuláši jsou k dispozici v pěti různých verzích. Podle velikosti a hmotnosti stojí od čtyř do devíti eur. Objednávky mají z celého Německa a počet stále roste. „Už jsem požádal kolegy z řad cukrářů o pomoc. Jsme malá firma, už to sám nezvládám.“ Nyní přicházejí objednávky z Rakouska, Švýcarska a Švédska. Mikuláš s rouškou míří do světa.