Tento malý ráj na Zemi je dokonalé místo pro zdravé procházky a výlety za turistickými atrakcemi. Sám hotel byl na krizové období připraven a neztratil ani kapku ze své pozitivity a dobré atmosféry. Návštěvníci zde najdou širokou nabídku služeb, které zajistí, že se budou bavit každý den. A jak nám mimo jiné prozradil ředitel hotelu Petr Čermák, letovisko Studánka má slogan: „Nuda je to jediné, co u nás neprožijete.”
Petr Čermák, ředitel hotelu Studánka.
Máte za sebou nelehké období. Jak jste to zvládali?
Dobře. Z pohledu provozu jsme využili neplánované odstávky k mnoha úkonům, na které není za běžného provozu čas a z pohledu ekonomického jsme samozřejmě čerpali státní podporu (Antivirus) a nepropustili jsme ani jediného zaměstnance. To vše ale i díky tomu, že hotel byl v dobré ekonomické kondici před C-19.
Jak se změnila vaše strategie po skončení karantény?
Naše strategie se nezměnila v době karantény, ani po ní. Je stále stejná. Věnujeme se našim hostům a vlastně jsme to dělali i v době uzavřeného hotelu. Dnes máme opět plný hotel a našim hostům chceme dokázat, že C-19 změnil mnohé, ale Studánka je tou pozitivní a bezpečnou Studánkou i nadále.
Vidíte na krizi i něco pozitivního?
S výjimkou ekonomických dopadů vidím celou krizi jako pozitivní a přínosnou. Z pohledu celospolečenského, z pohledu mezilidských vztahů, z pohledu obchodních vztahů a z pohledu hledání nových cest.
V čem vidíte vaši nejsilnější konkurenční výhodu?
Jsou to 3 základní aspekty. Za prvé stojíme na české klientele, za druhé jsme středně velký hotel v příjemném prostředí a za třetí máme za sebou 10 let tvrdé práce, při které jsme si (snad) vybudovali dobrou pověst.
Nabízíte širokou řadu služeb. Můžete vypíchnout ty nejzajímavější?
Nabízíme standardní hotelové služby (ubytování, stravování), ale máme také velmi kvalitní konferenční zázemí (sál pro 250 osob + další variabilní salonky). Naše hotelové wellness právě prošlo kompletním faceliftem (využili jsme období nucené uzavírky). No a k těm nejzajímavější službám jistě patří vlastní amfiteátr pro 450 osob, ve kterém se konají různé kulturní akce, dále minigolf a půjčovna elektrokol.
Jak oblíbené jsou mezi vašimi klienty pobytové balíčky?
Velice. V segmentu individuální klientely tvoří většinu pobytů.
Na co jste nejvíce pyšní?
Momentálně na to, jak jsme přestáli celé období koronaviru a celkově na to, že na podzim oslavíme 10 úspěšných let na nelehkém trhu hotelnictví a gastronomie.
Češi letos budou více cestovat po ČR, registrujete již tento zájem o domácí dovolenou?
Poslední 2–3 týdny určitě ano, prázdniny máme naplněny.
Jaké máte plány do budoucna?
Dle mého názoru docela ambiciózní, ale nemohu je přeci odtajnit vám, musím je nejdříve odtajnit našim hostům.
Jste členem Helas New Encounters Clubu, jenž je součástí Podnikatelské platformy Helas. Myšlenkou platformy je „Budujeme hrdé Česko“, je Vám toto téma blízké?
Vše, co se týká Česka je mi blízké, protože jsem hrdým Čechem. Když k tomu připočtu, že pracuji pro ryze český holding a ne malý, tak je tím řečeno vše.
Více najdete zde.