#restartpodnikani JAP FUTURE: Co zákazník, to originál

Tradice, píle a odhodlání být nejlepší ve svém oboru vždy nese ovoce. Své o tom ví také přerovská výrobní společnost JAP FUTURE, která působí na českém trhu již od roku 1991. Její filozofií je dodávat na trh stavební prvky vysoké kvality s nápaditým designem. Jejich výrobky si oblíbili zákazníci nejen u nás, ale také v zahraničí. Jednatel Petr Paksi nám prozradil, co stojí za úspěchem této společnosti, co chystají do budoucna a jak se letos vyrovnali s pandemií.

Vzpomenete si na první produkt, který jste vyráběli?

Zcela prvním produktem firmy JAP byly stahovací půdní schody. Je to již téměř třicet let, co byl na trh uveden první kus.

Co všechno mohou zákazníci najít ve vašem portfoliu?

Portfolio naší firmy je opravdu velmi široké, od půdních schodů, přes stavební pouzdra pro zasunovací dveře, interiérová schodiště, nerezové zábradlí, skleněné stěny až po novou skupinu výrobků, kterou tvoří designové produkty z hliníku – skryté zárubně, několik typů posuvných dveřních systémů a luxusní interiérová dveřní křídla.

Jednatel JAP FUTURE Petr Paksi.

Co je pro vás při výrobě nejdůležitější?

Preciznost zpracování, dosažení požadované kvality výrobků a dodržení termínu dodání. Všechny tyto ukazatele jsou v dnešní době zcela zásadní pro úspěšný chod firmy.

Jaký typ zákazníka se na vás obrací?

Vzhledem k velké šíři sortimentu máme také širokou základnu zákazníků – stavebniny, prodejce dveří, kuchyňská a interiérová studia, architekty, designery a projektanty.

Zákazníci mohou navštívit váš showroom v Praze a Přerově. Co všechno tam najdou?

Oba showroomy byly nedávno kompletně zrekonstruovány a vyvzorovány nejen našimi již tradičními výrobky, které nabízíme několik desetiletí, ale i zcela novými designovými produkty z hliníku. Všichni ti, kteří touží po moderním, nadčasovém interiérovém řešení, jsou u nás na showroomu vítáni a jistě si něco z naší produkce vyberou.

Čím se lišíte od konkurence?

Šíří sortimentu, komplexností služeb a flexibilitou. Dokážeme reagovat i na speciální přání zákazníků a pomoci jim při tvorbě jejich jedinečného, individuálního interiéru.

Vyrábíte na míru a poradíte si i s atypickými prvky. Vzpomenete si na nějakou zajímavou zakázku?

Ano, jsme schopni reagovat i na zcela individuální požadavky zákazníků a spolu s nimi tvořit jedinečné produkty, které budou zdobit výhradně jejich interiér. O zajímavé zakázky nemáme nouzi, protože co zákazník, to originální nápad nebo myšlenka. Na nás pak je, abychom tyto myšlenky přenesli do našich výrobků. Z těch nejzajímavějších zakázek bych vybral zakázku 22 designových dveřních křídel Master pro zákazníka do Dubaje. Křídla byla vyrobena z hliníkového rámu, lakovaného metalickou barvou a výplň dveří tvořila krémová nebo černá kůže. Jednalo se o jedny z nejluxusnějších variant dveřních křídel, která jsme u nás ve firmě vyráběli. A výsledek stál skutečně za to.

Tento rok není pro podnikatele nejlehčí. Jak se vás dotkla pandemie a jak jste se tomu přizpůsobili?

Jako jedna z mála firem jsme měli to štěstí, že se nás obchodně pandemie nijak zásadně nedotkla. Pomohla nám v tom především obrovská šíře našeho sortimentu a fakt, že i přes pandemii fungovaly sítě stavebnin a internetové obchody, přes něž naše výrobky také hojně prodáváme.

Na co jste nejvíce pyšní?

Nejvíce pyšní jsme na to, jak se nám postupně podařilo zavést značku JAP nejen na český trh, ale také do dalších téměř 40 zemí světa.

Jaké jsou plány do budoucna? Kam směřuje vaše společnost?

Firma JAP se stala za posledních bezmála 30 let jedním z předních světových výrobců půdních schodů a stavebních pouzder. Naším cílem je dobýt podobnou pozici také na poli hliníkových interiérových řešení.

Jste členem Helas New Encounters Clubu, jenž je součástí Podnikatelské platformy Helas. Myšlenkou platformy je „Budujeme hrdé Česko“, je Vám toto téma blízké?

Myšlenka vybudovat zdravě sebevědomé a hrdé české firmy je pro mne nejlepší projekt, se kterým jsem se v podnikatelském světě za posledních 5 let setkal. Musím poděkovat, že se na něm můžeme díky paní Heleně Kohoutové podílet.

Více najdete zde.

Nejčtenější v kategorii Business

Aktuálně na českém webu

Společný jmenovatel: Voda 

       ·   15.04.2024
Herečka, pěstitel, léčitelka, veslař a včelař. Co osobnost, to myšlenkový proud a jeden společný jmenovatel: Voda. Ať už jako slza smutku nebo radosti, životabudič, inspirace, nebo médium. Více ve fotosérii Michaely Dzurné Machač.

Aktuálně na německém webu

Gemeinsamer Nenner: Wasser

       ·   15.04.2024
Schauspielerin, Züchter, Heilerin, Imker und Ruderer. Jede Persönlichkeit, eine Gedankenströmung und ein gemeinsamer Nenner: Wasser. Ob als Träne der Trauer oder der Freude, Lebensspender, Inspiration oder Medium. Mehr in der Fotoserie von Michaela Dzurná Machač. 

Švankmajers disegno interno in der Galerie GASK

       ·   04.03.2024
Collagen, Buchillustrationen, dreidimensionale Objekte, taktile Experimente, Theater- und Filmarbeiten ... Das breite, kreative Spektrum von Jan Švankmajer wird vom 3. März bis zum 4. August in einer umfangreichen Ausstellung im GASK präsentiert, mit der auch