Martin Moučka, jednatel FOODISH s.r.o., foto: Karel Choc.
„Koronavirová pandemie nás jako tým určitě stmelila po lidské i pracovní stránce. Museli jsme v sobě najít hodně ohleduplnosti a flexibility. Ve firmě jsme od počátku zavedli přísnější hygienická opatření, nakoupili a zaměstnancům rozdali látkové roušky a desinfekční mýdla. Abychom minimalizovali nutnost osobního styku, nahradili jsme porady elektronickou komunikací přes Whatsapp formou krátkých zpráv a v současnosti přecházíme na aplikaci MS Teams,” říká Martin Moučka, jednatel Foodish.
„Na uzavření školních zařízení jsme pak operativně reagovali zřízením improvizované firemní dětské skupiny s návštěvností až deseti dětí předškolního věku, která se zakrátko stala velmi oblíbenou. Na oplátku nám zaměstnanci nezůstali doma, a hlavně díky nim jsme s vypětím sil zvládli čelit skokově vzrostlé poptávce po našich výrobcích.“ Zejména e-shop byl během krizového období nejvíce přetížen a jen za březen se na něm prodalo tolik zboží, kolik za celý loňský rok dohromady.
„Velkoobchodní prodej nám povyskočil o 50 % a to již bylo na hraně našich technických možností a především sil. Abychom vše zvládli, do provozu balírny se zapojili i lidé z administrativy, kteří ochotně vyměnili židle, klávesnice a myši za vozíky, kartony a sáčky. Všichni si pomáhali, učili se a podporovali. Všichni do jednoho jsme totiž vnímali váhu odpovědnosti, kterou na nás národ pomyslně kladl očekáváním, aby se na každého dostalo,” dodává Moučka.
Zdravé potraviny Arax naleznete na většině regálů maloobchodů i v nabídkách velkoobchodů pro zákazníky Gastro a HORECA. Oblíbenými produkty jsou například březové šťávy Arax, které neobsahují žádný přidaný cukr (jen fruktózu), takže jsou zvláště vhodné pro diabetiky. Neobsahují GMO a jsou pasterizované. Dále pak kuskusové směsi, vyrobené ve spolupráci s francouzskými gurmány, polévkové směsi nebo lahodné omáčky.
Martin Moučka, jednatel FOODISH s.r.o., foto: Karel Choc.
Více informací najdete zde.