Na kvalitě našeho spánku se podílí řada faktorů. Mezi ty patří hluk, světlo, pokojová teplota, ale také postel, matrace či přikrývka s polštářem. A přesně na takové vybavení se rozhodla zaměřit brněnská společnost PiCaSo manufactory, která to v poslední době neměla vůbec jednoduché a byla by škoda, kdyby musela skončit. Naštěstí se tak nestalo.
První myšlenka vznikla roku 2015, kdy se zakladatelé webu picaso-m.cz rozhodli vytvořit e-shop s českými ručně vyráběnýma lůžkovinami. Postupně se jejich portfolio výrobků rozrůstalo do rozmanitější podoby, začaly přidávat další kategorie a ty stávající doplnili o nový sortiment například o péřové řady, zdravotní a anatomické polštáře, ale i matrace, oblíbené kontinentální postele nebo dětskou řadu lůžkovin. Dobře, že tak udělali, protože díky široké nabídce zboží v jejich e-shopu dokázali dobře čelit konkurenci, zejména v posledním byznysově náročném období.
Nejen ucelený sortiment kvalitních výrobků za konkurenceschopnou cenu, ale také individuální přístup ve smyslu atypických výrobků a rychlost doručení, protože většinu zboží drží skladem a odesílá druhý den od objednání, aby zákazník obdržel zásilku co nejdříve. Tyto tři faktory byly a jsou alfou a omegou jejich služeb a zákazník to umí ocenit.
„I přesto, že jsme kamennou prodejnu museli zavřít, tak jsme výhodu spatřili v našem e-shopu, jelikož jedinou možností, jak v této nelehké době nakoupit, byl právě online prodej,“ uvádí majitelé. A co bude dál? Firma se neustále snaží reagovat na potřeby zákazníků, ač ti čeští prý často bývají věrni klasice za příznivější cenu. Tedy dle zkušeností PiCaSo manufactory jsou a vždy budou hlavní trendem lůžkoviny z dutého vlákna a klasické polštáře na zip s regulací vnitřní náplně.
„Přestože je český zákazník spíše věrný tradici, snažíme se na náš e-shop uvádět novinky, které by mohly zaujmout, ať už to je například nenahraditelný péřový program, který má vynikající tepelně izolační vlastnosti, jelikož se jedná o zcela přírodní materiál, který nikdy žádný materiál nebude moct zcela zastoupit, proto na trhu vždy najde svého zákazníka,“ popisují majitelé firmy. A dodávají, že právě péče o zákazníka prostřednictvím novinek a reakce na moderní trendy jsou spolehlivou cestou, díky které koronavirové období zvládli a chtějí po ní kráčet dál.
Více na: www.picaso-m.cz