Za českou značkou Aesthetic stojí nápady a myšlenky architektky Dagmar Hlaviznové. Vzhledem k tomu, že je matkou tří dětí, pochopila, že řada dětských věcí se kvůli ďábelsky rychlému růstu ratolestí zabydlí v domácnosti sotva na jednu sezonu. Proto navrhla takové produkty, které s nimi doslova rostou. Všechno začalo víceúčelovým fusakem 3 v 1, který díky univerzálnosti využití a chytrému systému prodlužování doprovází dítě od narození až do tří let. „Fusak postavil firmu,“ vysvětluje s úsměvem Dagmar.
Společnost vznikla v roce 2002 s myšlenkou tvořit praktické, jednoduché a udržitelné zboží pro děti. Navíc staví na inovativním využití materiálů a stylovosti. Všem klientům dává – kromě nakupování již hotových produktů – také možnost vytvořit si kolekci takzvaně na míru. To znamená, že si lze vybrat vlastní materiál i barvy, a sladit tak nové zboží s tím stávajícím či s interiérem domova. Do „návrhářství“ se můžete pustit buď on‑line, nebo se vydat do showroomu v Praze 4, kde lze svoji představu konzultovat a nabízené materiály si osahat.
„Inspiraci nacházím v nepraktičnosti věcí,“ tvrdí Dagmar. „Takovým příkladem může být ‚dětské hnízdo‘, které je nyní dost trendy. Dítě ale z něj rychle vyroste a co potom máte s takovým předmětem dělat? Vymysleli jsme tedy kombinaci víceúčelového válce, který v tomto případě tvoří lem hnízda, a hrací deky, která formuje střed. S přibývajícím věkem dítěte se z deky stává hrací pole, které můžete po stranách stáhnout ve velký pytel na hračky, takže je máte všechny rychle uklizené. Barevný válec může rozveselit postel a izolovat ji od chladné stěny,“ dodává architektka.
V portfoliu firmy je i řada zboží určeného pro celou rodinu, na doma i na ven. Například piknikové deky z různých materiálů, jako je softshell či termo pro chladnější počasí, ložní prádlo se vzájemnou variabilitou kolekcí nebo designové tašky. Všechny produkty vznikají výhradně z certifikovaných materiálů a odráží se v nich výrazná praktičnost a estetičnost.
Dopřejte svým dětem o něco víc blaha v podobě chytrých, designových a kvalitních produktů s tradicí a nápadem. Můžete si být jistí tím, že taková forma rozmazlování jim rozhodně neuškodí.
Text Barbora Vojtová Foto Kateřina Černá