Chytrý design

Jste příznivci věcí, které jsou kreativní, praktické a precizně zpracované? Navíc vymyšlené a stvořené v Česku? Pokud ano, pak zkuste Aesthetic – originální autorský design dětského zboží, které zaujme zejména svou nápaditostí a kvalitou.

Za českou značkou Aesthetic stojí nápady a myšlenky architektky Dagmar Hlaviznové. Vzhledem k tomu, že je matkou tří dětí, pochopila, že řada dětských věcí se kvůli ďábelsky rychlému růstu ratolestí zabydlí v domácnosti sotva na jednu sezonu. Proto navrhla takové produkty, které s nimi doslova rostou. Všechno začalo víceúčelovým fusakem 3 v 1, který díky univerzálnosti využití a chytrému systému prodlužování doprovází dítě od narození až do tří let. „Fusak postavil firmu,“ vysvětluje s úsměvem Dagmar.

Společnost vznikla v roce 2002 s myšlenkou tvořit praktické, jednoduché a udržitelné zboží pro děti. Navíc staví na inovativním využití materiálů a stylovosti. Všem klientům dává – kromě nakupování již hotových produktů – také možnost vytvořit si kolekci takzvaně na míru. To znamená, že si lze vybrat vlastní materiál i barvy, a sladit tak nové zboží s tím stávajícím či s interiérem domova. Do „návrhářství“ se můžete pustit buď on­‑line, nebo se vydat do showroomu v Praze 4, kde lze svoji představu konzultovat a nabízené materiály si osahat.

„Inspiraci nacházím v nepraktičnosti věcí,“ tvrdí Dagmar. „Takovým příkladem může být ‚dětské hnízdo‘, které je nyní dost trendy. Dítě ale z něj rychle vyroste a co potom máte s takovým předmětem dělat? Vymysleli jsme tedy kombinaci víceúčelového válce, který v tomto případě tvoří lem hnízda, a hrací deky, která formuje střed. S přibývajícím věkem dítěte se z deky stává hrací pole, které můžete po stranách stáhnout ve velký pytel na hračky, takže je máte všechny rychle uklizené. Barevný válec může rozveselit postel a izolovat ji od chladné stěny,“ dodává architektka.

V portfoliu firmy je i řada zboží určeného pro celou rodinu, na doma i na ven. Například piknikové deky z různých materiálů, jako je softshell či termo pro chladnější počasí, ložní prádlo se vzájemnou variabilitou kolekcí nebo designové tašky. Všechny produkty vznikají výhradně z certifikovaných materiálů a odráží se v nich výrazná praktičnost a estetičnost.

Dopřejte svým dětem o něco víc blaha v podobě chytrých, designových a kvalitních produktů s tradicí a nápadem. Můžete si být jistí tím, že taková forma rozmazlování jim rozhodně neuškodí.

Text Barbora Vojtová Foto Kateřina Černá

Nejčtenější v kategorii Business

Nejčtenější v kategorii ArtDesign

Aktuálně na českém webu

České tóny Dvořákovy Prahy 

       ·   10.09.2024
„To byl nářez!“, prohlásil na konci koncertu pán sedící vedle mě. Stejné nadšení sdílel zaplněný sál pražského Rudolfina, ve kterém bouřlivý standing ovation nebral konce. Letošní Dvořákova Praha nemohla začít lépe.

Ve vzduchu a na zemi

       ·   04.09.2024
„Lano je kotva,“ říká německá vzdušná akrobatka Vivian Friedrich, která žije v Barceloně. Na závěr Mezinárodního festivalu nového cirkusu Letní Letná uvedla představení Kristall Bohème. Tematizuje v něm svoje české kořeny.

Aktuálně na německém webu

Festhalten und Erden 

       ·   02.09.2024
„Das Seil ist ein Anker“, behauptet die deutsche, in Barcelona lebende Trapeze-Künstlerin Vivian Friedrich. Zum Schluss des Prager Akrobatik-Zirkuses Letní Letná führte sie das Stück Kristall Bohème auf. Darin thematisiert sie ihre böhmischen Wurzeln.