#restartpodnikani / PARTNEŘI – Magazín MY50+

Že prý jsme staré? Nesmysl! Je nám přes padesát a jsme v nejlepších letech. I to si říkají čtenářky magazínu MY50+ a mají pravdu.

Tento interaktivní časopis s láskou vytváří témata, která hýbou světem žen ve zlatém věku a přizpůsobuje je jejich potřebám. „Jsme časopis, který si tvoří především ženy samy,“ říká jeho šéfredaktorka Šárka Kšírová, která se stala partnerem iniciativy #restartpodnikani.

Šárka Kšírová, šéfredaktorka MY50+.

Co vás vedlo k založení magazínu MY50+?

My50+ vznikl před necelým rokem. Tím hlavním důvodem byla potřeba přinést ženám nad 45 let časopis, kde mohou najít informace, články a praktické odkazy, které je budou nejen bavit, ale především jim budou užitečné. Ženy kolem padesátky procházejí poměrně složitým obdobím a prožívají mnoho změn. Témat, která se této problematiky týkají, je celá řada a my se snažíme nejen o nich psát, ale zároveň tomu v rámci možností dát i praktickou stránku, kterou by mohly ženy rovnou využít. Což nám mimo jiné online formát krásně umožňuje. Myslím, že na trhu takový časopis chybí. Lifestylových titulů je hodně, ale valná většina z nich je obsahově zaměřená především na mladší generaci.

Proč jste si vybrala právě cílovou skupinu žen 45-60 let?

Je to cílová skupina, která nemá ve společnosti takovou podporu, jakou by potřebovala. Často slýchám, že ženám po padesátých narozeninách začne jejich okolí nenápadně dávat najevo, že už jsou staré. A to je přece nesmysl! Vezmeme-li v úvahu, že mají před sebou ještě nějakých 15 až 20 let aktivního života. A tím myslím opravdu aktivního.

Jaká žena je vaše čtenářka?

Je to především žena, která je ve věku, kdy už má dostatek životních zkušeností, ale přesto má chuť a čas se dál rozvíjet a učit se nové věci.  Žena, která chce jít s dobou, ale zároveň si udržet svůj styl nebo naopak pro ni dozrál čas vytvořit si nový. A teď nemám na mysli pouze styl v oblékání nebo líčení, ale životní styl jako celek. Je to žena, která si chce život opravdu užít a v padesáti to nevzdat a čekat jen na důchod. Prostě žena v nejlepším věku.

Jaké rubriky v magazínu najdeme?

V tomto roce byla nabídka rubrik poměrně pestrá a čtenářky zde mohly najít vše od péče o pleť, přes témata týkající se zdraví, zahrady, interiérů, až po domácí mazlíčky. V novém roce připravujeme menší změny, které budou souviset s tím, jak se témata postupně vyvíjela a jak ženy oslovovala. Mimo jiné i na základě jejich požadavků. Protože, jak uvádíme na svých stránkách, jsme časopis, který si tvoří především ženy samy. Proto přihlížíme velkou měrou i k názorům, které nám čtenářky píší.

Chystáme témata jako osobnostní rozvoj, jak na podnikání či sociální sítě. Chceme se také věnovat otázkám z oblasti zaměstnání, vztahů a podobně. Chybět ale nebudou také zábavná témata jako cestování, interiéry a věci ze ženského světa. Nechceme se stát odborným časopisem, který bude pouze vzdělávat, ale chceme také přidat něco z krásného a zábavného lifestylu.

Jak fungujete a jaké výhody přinášíte?

Fungujeme v on-line formátu. Každý měsíc mají ženy možnost si stáhnout do svého počítače nebo mobilu celý časopis. Ten jim potom zůstává už napořád. Nikam nezmizí. Je to jako kdybyste si ho koupila na stánku, jen k tomu máte několik výhod. Za prvé ho díky chytrým telefonům můžete číst kdekoliv a máte ho stále po ruce a za druhé je interaktivní. To znamená, že obsahuje množství aktivních odkazů, které vás dovedou k dalším informacím, dostanete se na stránky partnera, na videa a podobně. Můžete se tak dozvědět ještě mnohem víc, než je napsáno. A třetí výhoda je určitě to, že online vydání zásadním způsobem šetří přírodu. A to nejenom kvůli velké spotřebě papíru, ale velký podíl na znečištění mají i chemické barvy. Nemalý dopad na životní prostředí má také distribuce tištěných médií.

Kde si mohou ženy váš časopis koupit? 

Časopis je možné si jednoduše objednat přes naše webové stránky www.my50plus.cz, kde si můžete vybrat buď jednotlivá vydání, nebo různé formy předplatného. U předplatného je výhoda, že nemusíte nic hlídat a nikam chodit. V momentě vydání vám časopis přijde hned do vašeho emailu.

Proč jste se stali partnery naší iniciativy reSTARTpodnikání?

Když jsem se o projektu dozvěděla, hodně mě to nadchlo. Je to iniciativa, která je ve správný čas na správném místě. Kvůli celé situaci, se kterou se v tomto roce potýkáme, a kvůli vládním opatřením, která nastala, se mnoho malých firem a živnostníků ocitlo v těžkém období. Nikdo nečekal, že se to bude na podzim opakovat. Sotva se podnikatelé trochu vzpamatovali, opětovně se dostali do nemalých potíží. Proto jsme rádi, že můžeme projekt podpořit jako mediální partneři a dostat ho více do povědomí jak klientů, tak i partnerů.

Jaké formy podpory pro klienty RSP nabízíte?

Kromě mediální podpory jsme se rozhodli nabídnout pomoc klientům formou velmi výhodné inzerce se slevou až 70 % v rámci několika prvních čísel, která teď budou vycházet. Myslím, že podpora v tomto ohledu se může hodit.  Propagace je nedílnou součástí podnikání a vynaložené částky nejsou nijak malé. Snažíme se v tomto ohledu klientům vyjít vstříc a umožnit jim inzerovat za minimální cenu.

Co připravujete pro čtenářky na příští rok?

V novém roce bude hodně témat na pokračování. Hned od ledna začne vycházet šestidílný seriál na téma sebevědomí. To je zrovna oblast, jejíž podpora je u žen na místě. Každý měsíc ženy dostanou možnost prakticky vyzkoušet jednu techniku zaměřenou na podporu a posilování sebevědomí. V prvním a posledním díle pak mají možnost jeho otestování na stupnici a porovnat výsledek. Po celou dobu navíc budou mít přístup do facebookové skupiny, kde mohou najít další rady a vzájemně sdílet své zkušenosti. Dalšími tématy na pokračování budou seriály o podnikání nebo o tom, jak smysluplně spravovat své finance a úspory. Od ledna už vycházíme každý měsíc a chystáme také tematicky zaměřené jednodenní a dvoudenní akce. Pevně věřím, že budeme mít možnost je uskutečnit.

Co byste vzkázala svým čtenářkám?

Především bych chtěla poděkovat těm, které už si časopis koupily a přečetly. Protože právě od těchto žen dostáváme krásné zpětné vazby, jež nám dávají energii a inspiraci do nových čísel.  A co bych chtěla vzkázat ostatním ženám? Aby braly svůj věk jako opravdu nejlepší období života a podle toho s ním zacházely. Aby si nenechaly okolím namluvit, že v padesáti jsou staré. Není to tak! Je to jen nastavení společnosti vycházející z historie. Dnešní ženy 50+ jsou aktivní, zkušené a chytré a mají hodně co nabídnout. Ať už společnosti jako celku, nebo svému okolí, rodině a především sobě. A my je v tom budeme velmi silně podporovat.

V prodeji je právě nové číslo magazínu MY50+ plné zajímavých témat včetně Vánoc, nezapomeňte si ho stáhnout do svého mobilu nebo počítače.

Nejčtenější v kategorii Business

Aktuálně na českém webu

The dark rooms exhibition

       ·   25.04.2024
Berlín nikdy neodpočívá. V této metropoli se zdá, že mír a čas jsou jen privilegiem pro vyvolené. Ale existují i výjimky.

Z punkové princezny podnikatelkou

       ·   23.04.2024
Gloria von Thurn-Taxis, někdejší punková princezna s natupírovaným účesem a výstředním make-upem, dobývala v 80. letech minulého století titulní stránky nejen německého tisku. Po náhlé smrti manžela Johanna von Thurn-Taxise, s nímž má tři děti,

Aktuálně na německém webu

Von einer Punkprinzessin zur Geschäftsfrau 

       ·   23.04.2024
Gloria von Thurn und Taxis, einstige Punk-Prinzessin, mit toupiertem Haar und grellem Make-up, füllte in den 1980er Jahren die Titelseiten nicht nur der deutschen Presse. Nach dem plötzlichen Tod ihres Mannes Johannes von Thurn und

Gemeinsamer Nenner: Wasser

       ·   15.04.2024
Schauspielerin, Züchter, Heilerin, Imker und Ruderer. Jede Persönlichkeit, eine Gedankenströmung und ein gemeinsamer Nenner: Wasser. Ob als Träne der Trauer oder der Freude, Lebensspender, Inspiration oder Medium. Mehr in der Fotoserie von Michaela Dzurná Machač.