K podnikání vás inspirovaly vaše děti. Co bylo tím prvním produktem, který jste navrhli?
Prvním produktem, který vznikl, byl batoh na kočárek. Vznikl díky mému malému synovi, který je neustále v pohybu a já s ním. Klasická velká taška na kočárek mi začala překážet, a tak vznikl nápad a záhy první batoh z kolekce YourStar – batohy nejen na kočárek.

V čem je vaše značka unikátní?
Jsem velmi ráda, že všechny naše produkty jsou lokálními produkty a vyrábíme je v České republice. V posledních 2 letech jsme se pak převážně zaměřili na vývoj a výrobu stylových městských batohů nejen na kočárek, ale pro celou rodinu. Najdete u nás několik typů batohů, které využijete místo neforemných přebalovacích tašek na kočárku, při nošení dětí v šátku, ale i na výlety do přírody, do města nebo později třeba i do práce. Máme radost, že naše batohy používají nejen maminky, ale staly se velmi oblíbeným doplňkem tatínků. Naši malí mrňousci se nám chtějí podobat a neustále nás napodobují, pro ně vznikla dětská kolekce batůžků ve 2 velikostech.
Co je pro vás při vyvíjení novinky nejdůležitější?
U všech našich produktů dbáme na to, aby Vás upoutaly nejen svým vzhledem, ale také funkčností a praktičností, přičemž velký důraz klademe na kvalitu. Všechny naše novinky prochází vždy několika fázemi vývoje, kde je pečlivě testujeme, hledáme vhodné materiály a dbáme na to, aby správně seděly na zádech a zátěž se rovnoměrně rozložila.

Nejoblíbenější produkt?
Pro mě osobně je nyní nejoblíbenějším produktem batoh Flora, který používám už druhým rokem.
Vše vyrábíte v Čechách, jak moc bylo těžké najít ty správné lidi do týmu a dodavatele?
Celý tento proces se postupně vyvíjel a trval nějakou dobu, ne vždy bylo všechno snadné a podařilo se nám to napoprvé. Nyní, ale můžu říci, že máme skvělý tým lidí, na které se můžeme spolehnout.

Jak velkou výhodou/nevýhodou je práce v rodinné firmě?
Tím, že je to pro nás oba s manželem zatím hlavně koníček, kterému věnujeme svůj volný čas, je to spíše výhoda. Ale je pravdou, že i o dovolené plánujeme nové produkty a vylepšení, takže jsme v „práci“ pořád.

V čem pro vás byla karanténní opatření největší komplikací a jak moc to vaše podnikání zasáhlo?
Karanténa nejprve přinesla řadu nejistot a zpomalení. Poptávka všeobecně po zbytných produktech výrazně klesla. Proto jsme i my hned ze začátku využili volnou kapacitu naší dílny a přesměrovali ji na šití roušek. První týdny jsme šili jen roušky, ty pak dostávali naši zákazníci zdarma k objednávkám. Velkou výhodou pro nás bylo, že fungujeme on-line, proto nás situace tak výrazně nezasáhla a postupně s uklidněním a uvolňováním jednotlivých opatření se začala i poptávka po našich produktech zase zvyšovat.

Co vás nová situace naučila?
Naučila nás trpělivosti a flexibilitě.
Jaké novinky chystáte a na co se v nejbližší době těšíte?
Velkou radost mám se společných produktů, které vznikají ve spolupráci s další českou značkou WIPEE. Jedná se o limitované kolekce batohů s originální akvarelovou kresbou. A také se těšíme, že se budeme moci opět vidět s našimi zákazníky na některém z designových marketů. On-line svět je fajn, ale osobní kontakt se zákazníkem a přímou zpětnou vazbu nic nenahradí.

Více najdete zde.
