#restartpodnikani / PARTNEŘI Elite Bloggers: O síle influencer marketingu

S Terezou Salte se již dobře znáte, psali jsme o její agentuře Elite Bloggers a povídali si o jejím receptu na to, jak být máma, podnikatelka, manželka a šéfová v jednom. Dnes se více zaměříme na aktuální dění v marketingovém světě z pohledu Elite Bloggers a na to, proč je dobré do svého marketingové mixu zařadit influencer marketing.

Předchozí měsíce byly náročným testem pro nás pro všechny a pro ty, co situaci prožívali intenzivně jak v osobním, tak v profesním životě, to bylo náročné dvojnásobně. O tom ví své i Tereza Salte společně se svým manželem Johnem Erikem, kteří museli ze dne na den změnit fungování firmy, připravit krizový plán a zároveň motivovat svůj tým a dodávat jim přes video hovory energii do žil.

John Erik Salte.

Nebylo to jednoduché, krizi v roce 2008 nezažili a nevěděli, co od aktuálního dění kolem koronaviru očekávat. Naštěstí na to jsou dva, jsou si vzájemně byznysovými i životními partnery, vychovávají syna Williama a společně v Čechách dostali do povědomí firem pojem influencer marketing.  Je před nimi teď nelehký úkol, edukovat a vysvětlit firmám, že i přes právě probíhající po-koronavirovou krizi je potřeba do marketingu investovat.

Lidé se pomalu vzpamatovávají z nevšedně probíhajících týdnů a apetit po nákupu nových produktů jednoznačně nevymizel, ba naopak. Mnozí zákazníci vzali prodejny útokem hned v prvních dnech, což poukazuje na fakt, že lidé nakupovat chtějí. Firmy tedy nesmí marketingově polevit a zákazníkům věnovat požadovanou péči. Jak říká sama Tereza: „Právě influencer marketing je pro tento účel vhodným nástrojem. Zajišťuje velmi dobrý zásah cílové skupiny a není náročný na produkci, komerční obsah totiž tvoří sami influenceři, ani tolik nákladný jako třeba billboard nebo televizní reklama. Navíc důvěra v online tvůrce a “virtuální přátelství” mezi nimi a jejich sledujícími se během krize ještě prohloubily.’’

Tereza Salte.

Agentura Elite Bloggers se stala jedním z partnerů našeho projektu #restartpodnikani, protože chtějí nabídnout pomocnou ruku klientům RSP a pomoci jim v jejich začátcích s influencer marketingem. Za 5 let existence jejich agentury jim pod rukama prošlo přes 300 klientů a spolupracovali se známými influencerskými osobnostmi, jako jsou A Cup of Style, Kovy, Natálie Kotková, Nikol Štíbrová, Erik Meldik, Natálie Tolarová, zkrátka a dobře v tom umí chodit.

Díky jejich zkušenostem, znalostem a otevřenému lidskému přístupu se možnost využít influencer marketing dostane i k podnikatelům, kteří o tomto marketingovém kanálu neměli před vypuknutím koronavirové krize skoro žádné informace.

Velmi si partnerství s Elite Bloggers vážíme a věříme, že díky píli a tvrdé práci Terezy Salte a jejího manžela Johna Erika Salte bude brzy influencer marketing součástí marketingového plánu každého podnikatele.

Náš rozhovor s Terezou Salte si můžete přečíst tady.
Více o agentuře najdete zde.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si

Hlavní útok na Německo teprve přijde, říká spolumajitel značky Festka Michael Moureček

Skoro každý si někdy pořizoval kolo. Byly časy, kdy byl kupující rád, že na něj nějaké zbylo. V pozdějších letech to zase až takový problém nebyl, ale cyklista kolikrát po několika jízdách zjistil, že mu bicykl úplně nesedí. Trendem se nyní stává kupovat kola na míru. Pravda, není to nejlevnější záležitost, ale kdo si takový stroj pořídí, nedá na něj dopustit.

Nejčtenější v kategorii Business