#restartpodnikani / PODPORY V ČESKU – Chytrý restart

Chytrý restart je projekt zaměřený na podnikatele, kteří v krizi vidí příležitost začít znovu a lépe. A nemusí jít jen o současnou krizi způsobenou koronavirem, do úzkých se může dostat kdokoli a kdykoli.

Chytrý restart se umí na firmu podívat z hlediska obchodu a propagace, najít slabá místa i potenciál a ukázat cestu, jak se zase rozjet a postavit se na nohy.

Nabídka podpory: Speciální nabídka pro podniky z oboru gastronomie a cestovního ruchu zahrnuje zdarma: analýzu obchodní situace, odhalíme, na co je třeba se zaměřit hned teď, zrevidujeme web, sociální sítě a další způsoby propagace, navrhneme úpravy, poradíme, jak efektivně využít marketing a média.

Zájemci o analýzu a poradenství pište na: restart@chytryrestart.cz – JINDRA ŠEVČÍKOVÁ

Motto:Jestliže neumíš, naučíme. Jestliže nemůžeš, pomůžeme ti. Jestliže nechceš, nepotřebujeme tě.

Pokud vás toto téma zaujalo, přečtěte si náš rozhovor a autorkami projektu.

Více najdete zde.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si

Češi nechápou, že Německo je “energetická laboratoř”

“Je nesmysl, že by se Německo řítilo kvůli své strategii Energiewende do propasti, jak se tady často ozývá. Ceny elektřiny tam budou díky obnovitelným zdrojům i za 15 let podobné jako dnes. Ale být poradcem německé vlády, přiznal bych, že jsme se spletli s jadernými elektrárnami a zemním plynem,” říká někdejší berlínský zpravodaj ČT Martin Jonáš.
Shuterstock
Přečtěte si

Mosty přes rozbouřenou vodu

Agrese Kremlu na Ukrajině nebývale otřásla Západem a sjednotila ho. N&N Magazín se zeptal různých společností, jak situaci vnímají ze svého pohledu.
Shutterstock
Přečtěte si

Hospodářský zázrak potřebuje nové impulzy a Češi chtějí být u toho

Když se počátkem 90. let vypravil Zbyněk Frolík do městečka Wickende v německém Porúří, měl jasný cíl: získat místní firmu Wissner-Bosserhoff pro společný plán. Frolík tehdy v Praze rozjížděl výrobu nemocničních lůžek a díky inovativním nápadům a kvalitní produkci se mu začínalo dařit. Pro ambici uspět se svým českým týmem na mezinárodním trhu ale potřeboval něco víc. A to něco měla být světově uznávaná značka „Made in Germany“.

Nejčtenější v kategorii Business