Přečtěte si

#restartpodnikani / PODPORY V ČESKU – AZ LEGAL

AZ LEGAL je advokátní kancelář, která klade absolutní důraz na poskytování nejlepšího možného řešení individuálních potřeb svých klientů a budování strategických partnerství a vazeb. Za důležité považuje důvěru, otevřenost, vzájemně jasně definovaná očekávání, ale také určitou chemii, aby si s klientem rozuměli.
Přečtěte si

#restartpodnikani / PODPORY V ČESKU – Darujte letos české Vánoce

Co je lepší než pořídit pod stromeček originální ryze české výrobky? Přeci najít je všechny na jednom místě. Seznamte se s projektem, který vám umožní nejen věnovat kvalitní dárek s příběhem, ale hlavně pomoci českým živnostníkům a tvůrcům v této nelehké době. Letos totiž “Darujeme české Vánoce”. Za nápadem stojí Jana Kuntošová a Hanka Šormová, která nám prozradila více.
Přečtěte si

#restartpodnikani / PODPORY V ČESKU – Videoprůvodce Margarety Křížové

Margareta Křížová je optimistická, veselá a neskutečně energická žena, která svými nesčetnými projekty přetváří svět byznysu a podnikání. Je mentorkou podnikatelů, radí při zakládání startupů i prodejích společností, vede workshopy a píše knihy. Kromě toho do světa nedávno vypustila svého prvního videoprůvodce podnikáním, který staví na selském rozumu, praktičnosti a samozřejmě na humoru, který je u Margarety neodmyslitelný.
Přečtěte si

#restartpodnikani / PODPORY V ČESKU – Podnikatelská platforma HELAS

Podnikatelská platforma HELAS sdružuje české podnikatele, manažery a majitele firem, kteří jsou důvěryhodnými klienty i dodavateli. Členové jsou zajímavé, nezávislé, inovativní a spolehlivé osobnosti. V platformě je každoročně osloveno zhruba jedenáct tisíc českých firem. Díky tomu vzniklo společné mikroklima, kde se dobré české firmy mohou vzájemně podržet.
Přečtěte si

#restartpodnikani / PODPORY V ČESKU – TRIFFT

TRIFFT používá nejefektivnější mobilní aplikaci a nejnovější poznatky z marketingu a psychologie k tomu, aby pomocí výher a soutěží zvýšil návštěvy a útraty vašich zákazníků. Vy díky tomu dokážete mít přímý vliv na jejich nákupní chování.