Jak jste fungovali během korona krize?
Úplně stejně jako před korona krizí. Naše práce vyžadovala akorát daleko větší flexibilitu a samozřejmě jsme zavedli preventivní opatření, abychom chránili nejen naše zaměstnance, ale i zákazníky.
Václav Lorenc, zakladatel firmy.
Jak se během krize změnila poptávka po Vašich službách?
Poptávka po našich službách se naštěstí nezměnila, protože tím, že nabízíme komplexní logistické služby v rámci celé EU, nebyli jsme odkázaní jen na jednu službu nebo jednu destinaci.
Museli jste radikálně změnit firemní strategii? Jak?
K žádné zásadní radikální změně jsme přistoupit nemuseli. Naše reakce na vyvíjející se situaci museli být více pružnější.
Myslíte si, že krize zcela a nevratně v něčem změnila kamionovou dopravu? V čem?
Dá se říct, že jediné co korona krize změnila, je objem a počet přepravovaného zboží.
Na co se nyní po krizi bude klást v rámci logistiky obecně největší důraz?
Určitě se do popředí dostalo nakupování přes e-shopy a s tím i spojená logistika.
Jste na trhu již 28 let, patří nedávná koronakrize k těm nejsilnějším milníkům pro vaši společnost?
Je příliš brzo hodnotit jaký dopad bude mít krize na naši společnost. Až čas ukáže, zda se bude nedávná korona krize dát srovnávat s hospodářskou krizí v roce 2008.
V čem se lišíte od konkurence?
Našim zákazníkům umíme nabídnout široké spektrum služeb, včetně speciálních přeprav, která vyžadují různé povolení a certifikace. Disponujeme také vlastním vozovým parkem.
Co koronavirová krize znamenala pro vaši firmu ve smyslu na co a koho se nyní zaměřit?
Více se zaměřit na zákazníky, kteří dodávají svůj materiál, výrobky do různých skladů pro internetový nákup, včetně finální distribuce.
Už několik let jste členem Helas New Encounters Clubu, jenž je součástí Podnikatelské platformy Helas. Myšlenkou platformy je „Budujeme hrdé Česko“, je vám toto téma blízké?
Ano, jinak by nemělo smysl být součástí tohoto projektu.
Více najdete zde.