Heleně Fischer vyšel dlouho očekávaný singl. Poleťme s ní na Mars!

Její jméno zřejmě nerozbouří česká srdce tak jako jejích německých fanoušků. Přitom Helene Fischer patří k hudebním hvězdám, které jsou nejen v Německu absolutní špičkou, drží navíc krok i na mezinárodní úrovni. Nejen to, je také jednou z nejlépe vydělávajících zpěvaček na světě.

Foto: Facebook / Helene Fischer.

Se 16 miliony prodaných desek a řadou vyprodaných koncertů se Helene Fischer umístila v žebříčku nejbohatších hudebnic ve Forbesu 2018 na osmém místě se 32 miliony dolarů, ještě před popovými hvězdami jako Britney Spears nebo Céline Dion. Pouze sedm zpěvaček si vydělalo více než ona – Katy Perry (83 mil.) na prvním místě, následovaná Taylor Swift (80 mil.) a Beyoncé se 60 miliony dolarů na třetím místě. 

A tento víkend (po čtyřech letech!) vyšel 36leté zpěvačce dlouho očekávaný singl; zpráva, která už dlouho obíhá německým tiskem, se stala skutečností. V písni “Vamos a Marte” (poleťme na Mars) ji doprovází v duetu Luis Fonsi, který se v roce 2017 proslavil celosvětovým hitem Despacito. Ten je dodnes nejúspěšnějším letním hitem v Německu, co se týče umístění v hitparádách.

Původem je z Krasnojarsku

Helene Fischer se narodila v roce 1984 v ruském Krasnojarsku, ve věku čtyř let se její rodiče i se starší sestrou přestěhovali do Německa. Po maturitě absolvovala tříleté studium na Stage & Musical School ve Frankfurtu nad Mohanem, které ukončila v roce 2003 jako muzikálová umělkyně. V roce 2006 vydala první album. Vstupné na její představení se již tehdy pohybovalo kolem 300 eur. Podle deníku Bild prý vydělá kolem 250 000 eur za jeden koncert.

A nyní se tedy již můžeme vydat spolu na Mars. Tak si pojďme ten výlet vychutnat:

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si

Designér interiérů Stephan Schilgen: Neformální útulností uvolníte lidi a rozhýbete byznys

Sto padesát let staré vycpané lvíče u krbu nebo sprchový kout ze skleněných dveří někdejšího východoněmeckého podniku Café Moskau. Berlínský designér Stephan Schilgen si zakládá na tom, aby jeho interiéry vyprávěly příběhy – třeba ty o koloniální éře, nebo i ty z dob komunismu. O tom, že kousek pohodlí a neformální prostředí uvolňuje i otvírá lidi, přesvědčil jak nejrůznější obchodníky, jimž zařizuje prodejny křesly a pohovkami, tak i nadnárodní společnosti, na jejichž akcích ve fešných letoviscích navozuje neformální atmosféru kulisami z desítek tun nábytku a dalšího vybavení. Zdá se, že se to vyplatí. Pohodlí a neformální atmosféra totiž nakonec vydělávají peníze.
Přečtěte si

V Berlíně je po 50 letech k vidění dílo sochaře Alexandera Caldera

Hned dvě výjimečná díla najednou mohou obdivovat návštěvníci znovuotevřeného berlínského muzea Neue Nationalgalerie. To se po pětileté rekonstrukci vrátilo do původní podoby podle návrhu Mies van der Rohe a vystavuje dílo sochaře Alexandera Caldera úzce spjaté s kynetickým uměním. Sám Calder dodnes platí jako objevitel uměleckého perpetuum mobile.

Nejčtenější v kategorii ArtDesign