Doslova během 2 dnů jsem měla vytvořený business plán, ze kterého jsem pak opravdu vycházela. Na začátku roku 2015 jsem se pak k nápadu vrátila (nebo on se spíš vrátil ke mně) a v únoru, na své narozeniny, jsem se rozhodla, že opustím roli zaměstnance a vydám se vlastní cestou.
Mám v povaze být co nejvíce originální a to se mělo promítnout i do obchodu, kde jsem chtěla mít vždy speciálně vytvořené kolekce, a kde sortiment není zaměřený pouze na jeden druh zboží, ale že by měl obsáhnout celou škálu produktů, od oblečení, doplňků až po věci do domácnosti. Zároveň bylo záměrem, aby věci spolu korespondovaly a měly ucelený koncept pod jednou střechou. Od začátku jsem také měla velké štěstí na dodavatele — designéry a návrháře, kteří mě podpořili a měli o spolupráci zájem. To štěstí se mě vlastně drží dodnes, protože nyní už nespolupracuji jen s českými autory, ale nabízíme v obchodě i několik vybraných evropských designérů a značek. Při výběru produktů kladu vždy důraz na jednoduchost a udržitelnost v duchu motta od V. Westwoodové „Buy less, choose well“.
Obchod má teď za sebou třetí rok provozu a řadu stálých zákazníků. Největší radost mám z toho, že můj záměr nabídnout designové věci, které budou nadčasové nejen provedením ale i kvalitou, funguje a dokáže oslovit široké spektrum lidí. Mám zákaznice, kterým je např. 60 let a velkou radost mi udělají vždy zákazníci ze zahraničí, kteří se ke mně do obchodu vracejí pokaždé, když navštíví Prahu.
Text a Foto 100class