Po hororových zprávách o stagnaci módního průmyslu v posledních měsících a po propuštění 90 zaměstnanců ukázal Marc Cain v charismatickém SOHO House Berlín před ani ne 20 vybranými VIPs, že móda se dá prezentovat i jiným způsobem než náročnými módními přehlídkami. Nový začátek má přinést nádech omlazující a letní nálady, ale také v sobě nese trochu experimentálního ducha. Dříve předváděl Marc Cain své skvělé show na neobvyklých místech v Berlíně, ve Velodromu, u Braniborské brány, dokonce i v prostředí metra. Dnes je módní výrobce jednou z prvních německých společností, která svou novou kolekci uvedla jako film na internetu.
Katja Foos, nová kreativní ředitelka Marc Cain, nastoupila na své místo v lednu, poté, co u Dorothee Schumacher vedla 12 let oddělení s pleteninou. Její nový vzestup byl ale rychle zastaven koronou. Na otázku, zda ji nemrzí, že nemohla uskutečnit svoji první módní přehlídku, odpověděla: „Vzhledem k pandemii není dnes možné a ani není ten správný čas udělat módní přehlídku. V tomto ohledu je film novým začátkem a příležitostí prolomit nové cesty. Dnes, více než kdy jindy, bychom se měli soustředit na to, kdo jsme a za čím si stojíme.”