Potsdamer Platz dnes nechybí na programu žádného návštěvníka Berlína, denně jej navštíví přes 100 tisíc lidí! 28 let však bylo toto místo smutným svědkem socialistické historie.
Braniborská brána je nejen nejvíce navštěvovaným místem v Berlíně, ale pro jeden milión lidí každoročně také místem, kde se chtějí rozloučit se starým rokem. Nechme dvoukilometrovou silvestrovskou párty v okolí brány se čtyřpřežím bohyně Viktoria turistům a podívejme se, jak tráví poslední den v roce skuteční Berlíňané.
Co může být v předvánočním období příjemnější než se s přáteli procházet po adventních trzích a k tomu popíjet svařené víno?Badezimmerwände aus alten Glastüren des Café Moskau in Berlin oder ein Kronleuchter aus einem Munitionsfass von 1914. Der Berliner Stephan Schilgen liebt es, mit seinen Interiors Geschichten zu erzählen. Funktionale und informelle Umgebungen wie Büros und Verkaufsräume vertragen durchaus Gemütlichkeit, weshalb er darin Bars und Lounges integriert, was zwar „Workspace“ reduziert aber letztlich Interaktion und Kommunikation optimiert und dadurch langfristig mehr Erfolg bringt.
Slovo suvenýr pochází z francouzštiny a znamená „vzpomínka“. Nosíme si je jako trofeje z cest, aby nám připomněli konkrétní místa, lidi, události, vůně či barvu oblohy.
V seriálu „Víš, že?“ se tentokrát dozvíš, jak se můžeš nejlépe a zajímavě pohybovat po Berlíně. Víš, že na lodi můžeš objet celý Berlín? Co to je Welcome Card? Troufáš si na Berlín z výšky?
Zajímavý seznam. Před pár dny uveřejnil britský týdeník THE ECONOMIST, s nákladem 1, 3 miliónu výtisků, pořadí 140 světových měst, která jsou nejhodnotnější k bydlení.
Pokud cestujete vlakem z Prahy do Berlína, nemusíte cestu trávit jen ve svém kupé.
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro legitimní účely ukládání preferencí, které si účastník nebo uživatel nevyžádal.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez soudního předvolání, dobrovolného vyhovění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dodatečných záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů pro zasílání reklamy nebo ke sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.