Chytrý design

Jste příznivci věcí, které jsou kreativní, praktické a precizně zpracované? Navíc vymyšlené a stvořené v Česku? Pokud ano, pak zkuste Aesthetic – originální autorský design dětského zboží, které zaujme zejména svou nápaditostí a kvalitou.

Za českou značkou Aesthetic stojí nápady a myšlenky architektky Dagmar Hlaviznové. Vzhledem k tomu, že je matkou tří dětí, pochopila, že řada dětských věcí se kvůli ďábelsky rychlému růstu ratolestí zabydlí v domácnosti sotva na jednu sezonu. Proto navrhla takové produkty, které s nimi doslova rostou. Všechno začalo víceúčelovým fusakem 3 v 1, který díky univerzálnosti využití a chytrému systému prodlužování doprovází dítě od narození až do tří let. „Fusak postavil firmu,“ vysvětluje s úsměvem Dagmar.

Společnost vznikla v roce 2002 s myšlenkou tvořit praktické, jednoduché a udržitelné zboží pro děti. Navíc staví na inovativním využití materiálů a stylovosti. Všem klientům dává – kromě nakupování již hotových produktů – také možnost vytvořit si kolekci takzvaně na míru. To znamená, že si lze vybrat vlastní materiál i barvy, a sladit tak nové zboží s tím stávajícím či s interiérem domova. Do „návrhářství“ se můžete pustit buď on­‑line, nebo se vydat do showroomu v Praze 4, kde lze svoji představu konzultovat a nabízené materiály si osahat.

„Inspiraci nacházím v nepraktičnosti věcí,“ tvrdí Dagmar. „Takovým příkladem může být ‚dětské hnízdo‘, které je nyní dost trendy. Dítě ale z něj rychle vyroste a co potom máte s takovým předmětem dělat? Vymysleli jsme tedy kombinaci víceúčelového válce, který v tomto případě tvoří lem hnízda, a hrací deky, která formuje střed. S přibývajícím věkem dítěte se z deky stává hrací pole, které můžete po stranách stáhnout ve velký pytel na hračky, takže je máte všechny rychle uklizené. Barevný válec může rozveselit postel a izolovat ji od chladné stěny,“ dodává architektka.

V portfoliu firmy je i řada zboží určeného pro celou rodinu, na doma i na ven. Například piknikové deky z různých materiálů, jako je softshell či termo pro chladnější počasí, ložní prádlo se vzájemnou variabilitou kolekcí nebo designové tašky. Všechny produkty vznikají výhradně z certifikovaných materiálů a odráží se v nich výrazná praktičnost a estetičnost.

Dopřejte svým dětem o něco víc blaha v podobě chytrých, designových a kvalitních produktů s tradicí a nápadem. Můžete si být jistí tím, že taková forma rozmazlování jim rozhodně neuškodí.

Text Barbora Vojtová Foto Kateřina Černá

Nejčtenější v kategorii Business

Nejčtenější v kategorii ArtDesign

Aktuálně na českém webu

The dark rooms exhibition

       ·   25.04.2024
Berlín nikdy neodpočívá. V této metropoli se zdá, že mír a čas jsou jen privilegiem pro vyvolené. Ale existují i výjimky.

Z punkové princezny podnikatelkou

       ·   23.04.2024
Gloria von Thurn-Taxis, někdejší punková princezna s natupírovaným účesem a výstředním make-upem, dobývala v 80. letech minulého století titulní stránky nejen německého tisku. Po náhlé smrti manžela Johanna von Thurn-Taxise, s nímž má tři děti,

Aktuálně na německém webu

Von einer Punkprinzessin zur Geschäftsfrau 

       ·   23.04.2024
Gloria von Thurn und Taxis, einstige Punk-Prinzessin, mit toupiertem Haar und grellem Make-up, füllte in den 1980er Jahren die Titelseiten nicht nur der deutschen Presse. Nach dem plötzlichen Tod ihres Mannes Johannes von Thurn und

Gemeinsamer Nenner: Wasser

       ·   15.04.2024
Schauspielerin, Züchter, Heilerin, Imker und Ruderer. Jede Persönlichkeit, eine Gedankenströmung und ein gemeinsamer Nenner: Wasser. Ob als Träne der Trauer oder der Freude, Lebensspender, Inspiration oder Medium. Mehr in der Fotoserie von Michaela Dzurná Machač.